Ravage na de zware zondvloed van de afgelopen week: Curalia staat aan uw zijde

shutterstock_2008418921 (1)_2
Na de zware overstromingen die vorige week plaatsvonden, helpen we u de nodige stappen te zetten om uw dossier zo snel mogelijk op te volgen en schadeproblemen op te lossen. Bel 112 enkel voor levensbedreigende noodgevallen en 1722 voor materiële problemen.

Om het werk voor iedereen te vergemakkelijken, is het belangrijk om bepaalde regels te volgen:

  • Gooi beschadigde meubels en/of inboedel niet weg: maak zoveel mogelijk foto's en bewaar uw beschadigde goederen tot het bezoek van de deskundige.
  • Gooi bederfelijke waren weg, maar vergeet er niet eerst een foto van te maken. Gooi geen medicijnen weg!
  • Als de schoonmaak kan beginnen, bewaar dan de facturen en bonnetjes van de aangekochte apparatuur voor schoonmaak en vergeet niet de uren die u besteedt aan het schoonmaken bij te houden. Hiervoor kan een vergoeding worden gevraagd
  • Maak foto's van alle geleden schade en begin met het maken van een lijst van alle betrokken onderdelen
  • Communiceer de lijst in uw claim en voeg al uw foto’s toe
  • U hoeft niet te wachten tot u uw schade volledig heeft opgemeten voordat u uw aangifte verzendt. Bij voorkeur verzendt u uw aangifte zo snel mogelijk naar ons, zodat wij een deskundige kunnen aanstellen. De lijst met verloren voorwerpen kan achteraf aan hem worden meegedeeld.

Uw claims kunnen rechtstreeks bij Curalia worden ingediend via het e-mailadres newclaims@curalia.be

Let op: als u foto’s opstuurt naar onze mailbox (newclaims@curalia.be), stuur dan geen foto's groter dan 8 MB als bijlage. Vanwege hun grootte worden uw e-mails automatisch geblokkeerd door ons beveiligingssysteem. U kunt uw foto's het beste uploaden via een externe website zoals Google Drive of WeTransfer. Vervolgens kunt u de link naar die foto's 'plakken' in uw e-mail.